Om oss
MMM produserer film og video til målrettet markedsføring. Ønsker du flere besøk på nettsiden og flere følgere på facebook? Trenger du å nå ut med spesifikke budskap til dine potensielle kunder? Da har du ingen tid å miste. Vi har til sammen 40 års erfaring med kommunikasjon gjennom innholdsproduksjon av digitale og trykte medier.
Mariken Lie
Kreativ leder
Mariken er droneoperatør og videograf, designer nettsidene, trykksakene, og tar bildene. Hun har over 20 års profesjonell erfaring med trykte og digitale medier. Hun puster, sover og spiser visuell kommunikasjon og har et kvikt øye for de små detaljene som får resultatet til virkelig å poppe.
Martin Farstad Borg
KundeKonsulent & prosjektleder
Martin møter kundene våre og utvikler prosjektene sammen med dem. Han er filmfotograf, tekstforfatter og animatør. Han har jobbet med digital kommunikasjon i snart 20 år. Han elsker god historiefortelling og vet mye om hvordan et budskap skal fortelles til en kundegruppe.
Våre prosesser
Historien
Hva handler historien din om?
Hvorfor skal du fortelle den?
Og hva skal til for at dine kunder
skal føle seg som helter i din fortelling,
og fortelle den videre rundt bålet?
Dette er noen av spørsmålene vi
stiller før vi roper action på sett.
Analysene
Hvem henvender historien din seg til?
Hvor er det skoen trykker?
Og hvordan skal dine kunder
føle seg sett og verdsatt?
Vi er opptatt av å fortelle din historie
gjennom å snakke til både
hodet og hjertet.
Fortellingen
Hva er målet med historien din?
Hvordan løser du kundens problem?
Og hvorfor er ditt produkt essensielt
for kundenes suksess på reisen?
Med våre bevisstgjøringsverktøy
bidrar vi til klare og tydelige budskap.
Uttrykk
Hvordan skal filmen se ut?
Hvordan skal kunden kjenne igjen
hvem som forteller historien?
Og hvilke ord og bilder skal
understøtte budskapet?
Vi sørger alltid for at fortellingen
får riktig wrapping og blir
brandet i forhold til merkevaren.
Kanaler
Hva skal skje når filmen er publisert?
Har du en tydelig call to action?
Trenger du å fortelle historien i flere kanaler?
For å få best uttelling for videomarkedsføringen bør du ha en plan for hva den skal føre til.
Dette sier våre kunder
Sjekklista!
Disse tre vanlige feilene bør du
unngå når du skal investere
i videomarkedsføring.
B-Roll ?
B-Roll er de videoklippene som
underbygger det som det
fortelles om i løpet av videoen.
Hvorfor er det så viktig for oss å lære?
Noe av essensen til oss mennesker handler om et sterkt ønske om å bli bedre. Vi ønsker å bli bedre foreldre, bedre barn, bedre partnere, bedre elskere, og bedre arbeidere.
Portefølje