You are currently viewing Slik lager du engasjerende livesendinger

Slik lager du engasjerende livesendinger

  • Post author:
  • Post category:Streaming

Her presenterer vi de fire iiii-ene, en flott sjekkliste som alle de beste live-streamerne bruker, for å drastisk øke engasjement rundt og under livesendingene deres.

De fire iiii'ene

1. Interaksjon
Livestreaming er et flott medium for samfunnsbygging. Engasjer med publikum før du går live og spør dem hva de vil se deg adressere. La innspillet veilede forberedelsen av strømmen din. Dette vil hjelpe deg å sørge for at du svarer på folks spørsmål og sikre at innholdet ditt er relevant.

2. Improvisere
Forbered deg på å være spontan! Forberedelser vs improvisasjon er en interessant dynamikk og en individuell ting. Du må være tilstrekkelig forberedt til at du kan være løs nok til å vise karakteren din. Live video er spennende akkurat fordi den ikke er redigert. Det er et uforfalsket syn på din personlighet og din bedrift.

3. Investert
Få seerne investert i sendingen. Bruk denne muligheten for at følgerne dine kan koble seg til merkevaren din ved å la dem drive diskusjonen. Svar på kommentarer og tilbakemeldinger og la dem styre innholdet.

4. Intensjon
Hva er sluttspillet ditt? Utdanne, underholde eller konvertere? Uansett hva målet ditt er, handler livestreaming om å etablere relasjoner ved å gi verdi. Det er av ytterste viktighet at du fokuserer på å maksimere verdien for seerne dine.

Kunne du tenke deg bistand innen streaming og markedsføring i sosiale medier?

Du vil kanskje like disse innleggene